my world !!!

my world !!!

Thursday, March 31, 2011

april fool...tersangat fool !!!


mule2 aq xterfikir pon besok 1 april...aq buat mcm biasa lar...nk buat asaimen...tgh syok melayan asaimen aq dpt satu msg yg berbunyi 'kuang aja betul lah...saya tak suka lah akak mcm ni...lain kali takyah sibuk2 lagi ok...sbb akak saya jadi mcm ni'...so aq punyer berdebar2...ape yg aq da buat salah ngan org...aq pling takot klu aq buat salah kt org...kdg2 kan kite xprasan ape yg kite buat org xsuke...so aq geramm sgt kt org yg kena kan aq nie...haissshhh !!! geram !!! aq tros kol die & nk selesaikan prob nie lar KUNUN NYERR LARHHH...last2 xde pape pon sbnrnyeeee...mase xtau nk kne april fool tue, hati rse mcm xsenang lar...mcm nk nanges pon ade gak...nie lar blsn kne kan org mase zaman2 dduk hostel dlu...smpi warden tau & marahkan org2 yg hidupkan hari april fool nie termasuk aq skali...hahaha...

p/s :: kepada SHAHRUL HAFIZ B. SHAHROM, disini saya ingin berterima kasih kepada kamu kerana telah menjadi orang yg pertama meng'april fool'kan saya...saya sangat terharu & gembira...sangat gerammmm dgn kamu !!!! 

No comments:

Post a Comment